Cumartesi, Şubat 16, 2008

Rüyada askere gitmek

Bilinçaltının resim defteri olsa gerek bu rüya dedikleri şey. Uyku çevirir sayfaları.Bazende uyurkene sıkılmayalım diye gördüğümüz şeyler desekde olur. Benim bir sorunum var. Hep aynı rüyayı görüyorum. Üç değil beş değil on değil ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Rüya tabirlerinede baksam  farketmiyor.
Aslında rüyamı ulu orta bir yerde anlatmak hiç hosuma gitmez. O yüzden cok derin anlatmayacağım. Beni iyi takip edenler bilirler 2006 senesinde de aynı rüyamı anlatmıştım.
Ben rüyamda hep askere gidiyorum. Herkese dil döküyorum ama ben askerliğimi yaptım genemi yapacam desemde kimse beni dinlemiyor. Ne kadar hayıflansam da sonucta hep yollarda geçiyor ömrüm kışla yolu üzerinde ama bir türlü içeriye giremiyorum hep uyanıyorum. Yok yani girsem içeri rahatlayacağım ama bir türlü nasip olmuyor. Ben neden paso askere gidiyorum ?  Ah bir bilsem...

59 yorum:

  1. kardeşim bende ona benzer rüya gördüm askere acemi birline gidiyordum nizamiyeden içeri girdim ama komutanlara diyorumki ben askerligi yaptım iki sefermi yapacagım diyorum ama bana sus kimseye bişey söleme diyor komutan ve uyanıyorum.ben bu rüyadan hiç bir şey anlayamadım.ne anlmına geldini bilsem çok sevinicem saygılar....

    YanıtlaSil
  2. @ atilla:
    Valla ben suna yorumladım sonraları. hani teskere verirler ya. Bana öyle bir şey vermediler. subenden alırsın dediler. Askerlik bitince subeye gitmiştim. NE teskeresi yok öyle bişi askerde verdiler verdiler yoksa bosver demişlerdi :D belkide budur. Bu rüyayı göreli baya oldu. İşin ilginç tarafı siteyi tasımıştım. Yorumlar silinmişti Aynı rüyayı bir çok kişi görmüş...

    YanıtlaSil
  3. @ kayhanovic:
    arkadaşlar ne hikmetse anlattığınız rüyaların hemen hemen aynısını bende görüyorum,hatta internetten ne anlama geldiğini araştırırken size rastladım bende yazayım dedim.yani bu rüyaların bi açıklaması olması lazım bence ama tahminim bilinçaltı gibi bişey olsa gerek.bakalım umarım bizi aydınlatan birisi çıkarda yazar buraya bizde rahatlarız herkese iyi günler.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaslar ya bende defalarca askere yeniden gittigimi gordum

    askerlik biteli 2 yil olutyor donem donem hep ruyamda bir kez daha

    askere aliniyorum ve ruyamda askerligin hayatta iki donem olduguna

    inaniyorum bi gidiyorum bitiyor belli bir aradan sonra yeniden askere

    aliyorlar.yeniden askerlik yapiyorum ruyamda .artik bu ruya benim

    standart ruyam oldu.bende internette arastirirken size rastladim ve bende

    bunlari eklemek istedim

    Allah hayirlara getirsin insallah bu ruyalari

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar aynı rüyayı bende gördüm askerliği bitireli 10 ay oldu yeniden askere gideceksin dediler bende dedim ben askerliği yaptım bir daha yapamam dedim birisi geldi kısa dönem olarak yapacaksın askerliği dedi sonra askerlik yaptığım yerdedim sornada uyandım.... birisi ne anlama geldiğini söylerse cok memnun olurum....

    YanıtlaSil
  6. Sevgili fikirbaz ben kışladan içeriye giremiyordum. Askerliğimi yaptım ama inandıramıyorum. Ha pardon bir ara koridorlarındaydım. Gel gelelim benim burada ne işim olduğu konusunda bir mana cıkaramıyordum. Kaçma hissiyatı olusuyor ama kacacak kadar ileri gidemiyordum.BU saydıklarından bir coğuna uyuyorum. Sonuncu şıkda dahil...

    YanıtlaSil
  7. Kusura bakma sevgili kayhanovic Pek fazla giremiyorum. O yüzden de cevabım hali ile gecikti. Şimdi sana ne söylesem ya yalan olur ya doğru. Ama zannedersem durum ikimiz içinde aşikâr. Şimdi sen, eğer kendi karakterin üzerinde tahlil yapacak kadar karakterin hakkında bilgi birikimine sahipsen bu rüyanın ne olduğunu anlamak kolaydır. Bu arada ben rüya yorumcusu falan değil sadece insanların iyi niyetlerini gerçekleştirmesi için rüyalarında yön verildiğine inanan birisiyim. Neden diye soracak olursanız size cevabım şu ki: insanlar dünyaya bir amaç uğruna gelmişlerdir. Amaçları ise iyiliği yaymak olduğu halde çoğu maalesef ki şeytanın şirketinde kötülük ağları örmekte karar kılmışlarıdır. Ancak iyi niyetli insanlara gelince onlar ise şeytanın elemanı olmayı reddetmiş aksine kendi mutluklarına başkalarının mutluluğunu tercih ederek iyilik adına büyük başarılar elde yoluna girmişlerdir. Fakat bazıları da daha düne kadar benim gibi dünyada amaçlarının farkında olmadan küçük ama büyük farklar yaratacak olan düşünce kalıplarıyla hayatı sorgulamışlardır. Ancak bu insanların beyinleri o kadar dar kanallarda çalışmaktadır ki bunun cevabını almak bir hayli zor olsa gerek. Üstüne üstlük etraflarında onları doğruya sevk edecek doğru insanlarda yoksa bu ulvi yük sadece insanın kendi yüreğine attığı düşünce temellerinin sırtına Sırtı’na yüklenir. Ve işte o an vicdan dediğimiz o manevi mekanizma devreye girer ve:

    - Bak dostum bu senin vazifen ve sen bunun için varsın. Bunu yerine getirmek senin sorumluğun. Neden diye soracak olursan şunu iyi bil ki dünyada bir iyi, birde kötü insan vardır. Tamam, anladım sen kötü bir insan değilsin ama unutma kötülüğün karşısında durmazsan iyi bir insanda olamazsın. Hem bak ne demiş Albert Einstein: Dünya kötülük yapanların yüzünden değil kötülüğe karşı koymayanların yüzünden tehlikeli bir yerdir. ” diye uyarmaya çalışır. Buda genellikle uyku ile uyanıklık arasında gerçekleşen bir şey, Yani rüya sandığımız astral seyahatler. Yanlış anlaşılmak istemiyorum çok uzun yazmamdaki amaç düşüncelerimin sebebini açıklamak içindi. Sebep ne olursa olsun burada bir gerçek var oda hayat defterimize birçoğunun gereksiz şeyler yazdığımız, ya da sayfaların boş bıraktığımız. Beni, en çok üzen durum da işte bu: Yani Kendi gücümüzü tanımadan sonsuzluğa yelken açıyor olmamız veya tanıdığımız kısmayla Yüce Yaratıcının hoşuna gitmeyen şeylere kullanmamız. Eğlence sandığımız taşkınlıklar ve sonu gelmeyen zulümler gibi
    -
    Özetle Sevgili kardeşim! Senin rüyan hakkında daha doğrusu düşüncelerin hakkında yorum yapmaktan kaçınmak zorundayım. Bu yüzden yazımın başında kendin ne olduğunu düşünmeni istedim. Ancak yinede şunu bilmeni isterim ki kaçamadığın şey yapmış olduğun askerlik değil yapmak isteyip te yapmadığın veya yapamadığın sorumluluğun. Diğer yazdıkların hakkında da fikir yürütüyorum ama bunu sana söylemek yerine kendin bulmanı istiyorum. Zira şunu bilmende yarar vardır diye düşünmeden edemiyorum. O’da İnsanın kendi muhasebesini kendisinin yapmasının gerektiği. ( sakın yanlış anlama benden böyle bir şey istediğini ima etmeye çalışmak gibi bir niyetim yok).Senin tek yapman gereken nerde eksik yaptım ve bu eksikleri düzetmek için yapmam gereken mucizevi şey ne. Bunları benimle de paylaşmayı sakın unutma. Tabi, zahmet olmazsa! Kendine iyi bak. Ve son olarak Tutkularının esiri olmak yerine duygularının hâkimi olmayı dene. Unutma kayhanovic! Dünyanın bir kahramandan çok sorumluğunu bilen insanlara ihtiyacı vardır

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Fikirbaz. Öncelikle bu kadar emek verip böyle güzel bir cevap verdiğin için teşekkür ederim. Bana farklı bir pencereden bakmama vesile oldun.Hiç böyle düşünmemiştim. ''sorumluluk'' Tabi bu göreceli. İnsan bazen tek basına bazı şeyleri göremiyor. Hani demişsin ki ''Diğer yazdıkların hakkında da fikir yürütüyorum ama bunu sana söylemek yerine kendin bulmanı istiyorum'' biraz şifreli gibi oldu... Hani merak etmedim de değil. Dısardan ne hissettin de bunu deme gereğinde bulundun?

    Herkes işine gelmediği sorumluluklardan kaçmaya pek meraklıdır. Benim belkide bilipte bilmediğim! öncelik vermediğim, görmediğim, göremediğim bazı seyler illaki vardır. Bunları ya hayat bana sırasıyla gösterecek. Ya da ben hayatıma yol verecem.

    Kimbilir görüpte uygulayıp bocaladığım, zorlandığım şeylerde olabilir... Kendi muhasebemi illaki yapıyorum. Gel gelelim muhasebe her zaman kafa yorar ve karısıkdır. Bir ufak hata seni bilinmez denklemler içinde bırakabilir. İnsan bazen kendini; okyonusta yolunu kaybetmiş martı gibi hissediyor...

    YanıtlaSil
  9. Sorumlulık elbetteki görecelidr ama benim bahsettiğim şey gayet açık,Tıpkı senin şimdiki yazın gibi aslına bakarsan artık buna sorumluk demeyeceğim çünkü bu biraz itici olmaya başladı Vede şunu iyi biliyorumki boş övüt vermek pekte güzel bir davranış değil, kendimede hiç yakıştıramadığim şey. bana göre insan doğru bildiğin şeyleri anlatmak yerine onları uygulmalıdır buna sende katılıyorsun eminim.ne ise yine sayfalar dökmeye gerek yok.ama bilmeni isterimki kaybolmayan insan asla yolunu bulmaz bunu biliyorsun sanırım ama şuda var gittiği yolu bilmyen ya geri döner, yada devam eder kaybolur bide Keşke insanlar kendini kendini okyonusta yolunu kaybetmiş martı gibi hissetse Hiç olmazsa bir yol arama telaşına düşer ve er yada geç gitmek istediği yere çıkan ana ve en kestirme yolu bulur senin ana yolun ise bana göre hayellerinden geçiyor o kadar saf ve temizki rüyalarına bilekendi gizleyerek konu oluyor ama sen şu anda hayal etmekten yorulmuşsun gibi geldi bana Aalında sana söylmek istedğim çok şey var ama şu an sana tiksinti vereceğinden emin olduğum için şimdilik vazgeçiyorum

    YanıtlaSil
  10. Ne gibi şeyler merak ettim acıkcası? Dinlemek isterim. İstersen buradan istersen iletişimden msjını bırakabilirsin...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba arkadaşlar ben de yukarıdakilerin birebir aynısını yaşıyorum.Ve araştırma yaparken kendimi sizlerin de belirttiği gibi burada buluverdim.

    Kısaca belli aralıklarla tekrarlanıyor bu olay.
    Ben askerliğimi yaptım ama ya diyorum kendi kendime.
    Her gördüğümde bitmesi için gün sayıyorum ama bir türlü bitmiyor.
    Genelde sabahleyin derin düşünceler içerisinde uyanmış oluyorum.

    Allahü Teala Hakkımızda En Hayırlısı Neyse Bizlere Onu Nasip Kılsın.Amin.

    YanıtlaSil
  12. Belirtmeyi unutmuşum .

    ASKERLİĞİMİ TAMAMLAYALI 2 YIL OLDU.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba
    Bende bu kervandayım.10 yıl oldu askerliğim biteli ama belirli zamanlarda hep askerde görüyorum kendimi aynı yerde olmasada sürekli değişik yerlerde asker oldugumu görüyorum korkum olmuyo ama askerlik bitmiycek gibi geliyor ve kimseye inandıramıyorum kendimi eskilerde endişeleniyordum kimseyi inandııramıyadığım için fakat bu gece gördüğüm rüyada artık önemsemez bir tavır ve hafif bir tebessümle karşılmaya başladım olayı askerlikten hiç pişman olmadım aksine bu tecrübeli oldugumu hissettiriyor bana diger askerlere yol göstermeye çalışıyorum tecrübelerim le..
    bu rüyayı özel hayatıma yukarıda ki fikirden yayarsak evet iyilik yapmayı çok severim başkalarına akıl vermek yol göstermek onları sevindirecek işler yapmak hediyeler vermek vs bunlar beni okadar mutlu ederki ama hayatımın son 1 yılında okadar çok zorluklar yaşıyorumki aartık mutsuz bir insan oldum 2 evlilik yaptım ilkinden kısım var ve son rüyalarımda hep onuda rüyalarımın kıyısında görür oldum en son askere gittiğim rüyada yine vardı sevgili kızım
    ve maddi sorunlar bilmiyorum ne düşüneceğimi şaşırdım
    Allah hayırlara çıkarır inşallah

    YanıtlaSil
  14. ben çoktandır arada sırada sürekli böyle askere gidiyorum ve ben kendi kendime diyom ben askerlik yaptım yaptığım halde niye tekrar gideceğim diyorum benden sonrakilerde yaptı geldi.

    YanıtlaSil
  15. ben rüyamda bir kaç defadır aynı rüyayı görüyom arada sırada sürekli aynı rüyı merak ettim ben rüyamda askere gidiyorum ve askerlik yaptığım halde ben niye askere tekrar gidecem kendi kendime diyorum rüyamda.

    YanıtlaSil
  16. burada yorumlardan gordugum kadariyla ayni paralelde ruyayi gordugumuz cok arkadas var ve ortak paydamiz ruyanin anlamini arastirirken kendimizi burada bulmak..evet,bende ayni ruyayi gordum hemde defalarca. askerligimi yapali 10 yildan fazla oldu..ve gordugum ruya o kadar gercekki bazen kendimi gercekten 18 ay degil 36 ay askerlik yapmi$ falan gibi hissediyorum..bi ruyadan sonra,o ruyanin gercekliginin bu kadar gundelik hayatimi etkilemesinden yola çikarak bende farkinda oldugum bazi seyleri paylasmak istedim..gordugumuz ruyada yasadigimiz hissettigimiz hersey gercek hayatta uyanikken hissettiklerimizle ayni..korku,endi$e,panik,suçluluk duygusu,yalnizlik,çaresizlik ve daha bir cogu..ruyayi gordugumuz esnada gercek olup olmadigini ,gordugumuz seyin ruya olup olmadigini sorgulayamiyoruz bile cunku o kadar gercekki bunun asla farkinda olamiyoruz..bunu anlamamiz icin uyanmamiz gerekiyor..bence yasadigimiz su an,gercek oldugunu sandiklarimiz da bu ruya halin de, yasiyor hissediyor olduklarimizdan farkli degil..belkide birgün bu hayattanda uyanacagiz ..tipki askere tekrar gidiyor oldugumuza gercekten inandigimiz o rüyamizdan uyandigimiz gibi..hepinizi saygiyla selamliyorum

    YanıtlaSil
  17. slm,aynı rüyayı bnde görüyorum.rayada askerlimi yaptığm halde askere tekrar gidiyorum bn askere gittim diyorum kimse anlamıyor koğuşta yattımı falan görüyorum.sonra orayı bitiriyorum dağıtıma geliyoruz herkez gidiyor usta birline bn gitmiyorum.sonra bidaha rüya görüyorum aynı gün içinde bi arkadaşıma gidip anlatıyrum durumu ,bn askere gittim tekrar diye yaptın peki diyor evet diyorum iyi para alırsın ozman sen diye bna,bnde ona diyorum ki güzel geçti ama diyorum oda bna diyorki tekrar yapmak istermisin bnde yaparım diyorum.oda pc den yer seç nere gitmek istersin diye soruyo bna bnde yeri seçip tekrar askeriyenin içine giriyorum..bu rüyayı bikaçgündür görüyrum anlamı nedir bilen varmı,askerlik biteli 4 yıl oldu

    YanıtlaSil
  18. arkadaslar saskınlıkla okudum yorumlarıı bende aynı ruyayı askerlık bıttı bıtelı haftada 1 gece goruyorum ama ben asker olmak ıstemıyorum benım askerlıgım bıttı yanlıslık var dıyorum amasonradan yıne safak saymaya baslıyorum 9 sene oldu askerlık bıtelı ben dıyarbakırda 18 ay kaldım acemı usta hepsı orda baslarda askerlıgın verdıgı pıskolejıden sandım ama 9 sene yanı bıde devamlı catısmaya gırıyorum ama olumsuzum gıbı davranıyorumm bu ruyayı gordum sabah altıda hava alanından holdandaya ucaga bındım ucak dustu pılotlar oldu ben yaralı kurtuldumm sımdı ıyıyım bu ruya degıll amsterdam ucak kazası yazın 25 subat 25numaradaydım okul nm 25 sılah nm 25 25 askerde bana zımmetlı cok seyde 25 vardı cok cıddıyımmmmmmmm saka yalan kelımmem yok ınanın bu ruyadan nasıl kurtulacam benım ruyamada askerlık ne zaman bıtecek

    YanıtlaSil
  19. ark bende sızın gıbıyımm 9 sene oldu bıtelı askerlık haftada 1 kez kesın ruyamda asker olurum safak sayarım kımseye daha once askerlık yaptıgımı anlatamam anlatırım ama onlar benı takma sankı olumsuzmusum gıbı catısmaYA GIRERIMM

    YanıtlaSil
  20. merhaba arkadaslar bu rüyanın aynısını sürekli bende görüyorum askerlik biteli 3 yıl oldu ama hep rüyama giriyor yeniden askere gidiyorum kaçmak istiyorum ama bu sefer yeniden yakalanacagım için kacmıyorum hep üzülüyorum ve şafak sayıyorum dıyorum ben 1 kere gıttım nıye 2 ncı kez gıdıyorum dıyorum anlam veremıyorum bu ruyaya bana dıyorlarkı 2 nci kez askerlık yapılcak artık dıyorlar hayırdır inşallah yorumu olan varsa sevinirim

    YanıtlaSil
  21. Bahsettiğiniz rüyaların aynılarını çok farklı versiyonlarda gördüm. İlk önce evimin yakınında hali hazırda bir market bulunan alana kışla yapılmıştı. İlk başta kendimi o alanda şapşal şapşal dolaşırken ve üzerimdeki kamuflajın ne manaya geldiğini düşünrürken gördüm. Daha sonra yeni asker arkadaşlarımdan birinin daha önce 6 aylık askerlik yapanların tekrar 6 aylığına askere alınması gerektiğini belirten bir tebliğ yayınlandığı hakkında bilgi vermesi ile gerçeğin farkına vardım. İlk gün normal eğitimimizi yaptık sonrasında öğleden sonra kışlanın içindeki binaya ilk defa girdim. Daha önce tanımadığım biri yol gösterdi. İlk girdiğimiz odada içlerinde çoğunlukla liseden olan arkadaşlarım kızlı erkekli bir kahve havasında kağıt vb masa oyunları oynuyordu. Sonra bu rüyadan uyandım. Daha sonra gördüğüm rüyalar bu kadar fantastik değildi. Kısa dönem askerliğimi yaptım bir yerde değil başka bir yerde askerlik yapıyordum. Ve ısrarla ben daha önce askerlik yaptım diyordum. Hem telaş, hem korku ve içimde uyurken veya uyanıkken de nasıl bitecek bu askerlik endişesi hep hakimdi. Gerçekten bunların bir manası olmalı...

    YanıtlaSil
  22. Aynı rüyayı bende görüyorum en azından iki üç ayda bir, askerlik biteli 10 yıl oldu ilk başlarda görsem anlardım ama 10 sene sonra görmeye başladım bu rüyayı. Şunu sormak istiyorum yorum yazanlara ve aynı rüyayı gören herkese, acaba ortak bir yönümüz varmıdır? Ben şöyle düşünüyorum;
    Birinci derecede bakmakla yükümlü olduğunuz oğlunuz kızınız eşiniz vs.. varmıdır? acaba onların üzerine çok düştüğünüz için bu rüya karşımıza çok geliyor olabilirmi? Benim 3 tane 1-4-7 yaşlarında çocuklarım ve çok sevdiğim bir eşim var henüz çocuklarım küçükler hepsi bana bakıyor ve ben bu durumdan şüpheleniyorum. Ne dersiniz ? Aynı düşüncedemiyiz ?

    YanıtlaSil
  23. BENDE AYNI RÜYAYI GÖRÜYORUM SÜREKLİ OLARAK DİL DÖKÜYORUM BEN ASKERLİĞİM YAPTIM DİYE KAH TANIDIĞIM(AMA TANIMIYORUM) BİR KIŞLADAYIM KAH NİZAMİYEDE KAH İÇERİDE AMA MUTLAKA ALIYORLAR ASKERE ANLATAMIYORUM KİMSEYE DERDİMİ BEN ASKERLİĞİMİ YATPIM DİYE VE 10 YILI GEÇTİ ASKERLİĞİMİ YAPALI.ŞAŞIRDIM BÖYLE Bİ RÜYAYI HERKES GÖRMÜŞÜ MEĞERSE NEDİR ACABA HERKESİN BİLİNÇALTINA MESAJ MI GÖNDERİLİOYR DERSİNİZ. RÜYAYI EN SON GÖRELİ DAKİKALAR GEÇTİ.LÜTFEN YARDIM EDİN O KADAR GERÇEKÇİ Kİ ÇOĞU ZAMAN RÜYAYMIŞ DEMEK İÇİN UZUN SÜRE DÜŞÜNÜYORUM.SAĞLICAKLA KALIN

    YanıtlaSil
  24. BU ARADA BEN ASKERLİĞİMİ SİİRTTE 3.KOMANDO TUGAYINDA YAPTIM.AYNI YERDE YAPAN VAR MI ORTAK RÜYALARIN MUTLAKA AYNI YÖNÜ OLMADI GENELDE USTA BİRLİĞİ GTTİĞİM YER VE SEFER GÖREV EMRİ VAR GERÇEKTE BEŞ YIIL KADAR ÖNCE SEFER GÖREV EMRİ ÇIKTI AMA.10 YIL ÖNCE TERHİS OLDUM.ŞAŞIRTICI ŞEYLER VAR BU ARADA HERKES BİRLİĞİNİ SEFER GÖREV EMRİ OLUP OLADIĞINI VE DE İSİMLERİ YAZARLARSA NE BİLEYİM DOĞUM TARİHLERİMİZ KESİNLİKLE FARKLI BELKİ ORDAN BİŞEYLER BULABİLİRİZ.

    YanıtlaSil
  25. Herkese selamlar..Aynı rüyaları bende goruyorum..3.5 sene oldu askerligimi fakat 10'dan fazla 2.kere askere alındıgımı gordum..Kimi zaman yerlesmek icin sınava giriyorum,kimi zaman kamuflajlarla oturuyorum..Bir keresinde bir ulkeyle hafif caplı savasa girilmisti,yerlere atıyordum kendimi ates altında..Hep ama hep soluyorum ben askerligimi yaptım,2.kere neden askere gidiyorum diye..Cevremde kime sorsam onlar boyle bir ruya gormemis..Ben de ararken boyle birsey,sizleri buldum..Cok ilginc gercekten..Yukarıdaki arkadasların paylastıgı herseyi hissettim..Hatta dün gordum ve safak sayıyordum, askerligimin son gunlerine geliyordum ama adeta zaman gecmiyordu,aglıyordum..Cok ilginc cidden..

    YanıtlaSil
  26. slm arkadaşlar aynı rüyayı bende görüyorum .
    defalarca aynı rüyayı gördüm bu care olacak bir cözüm yok mu
    yoksa ben delimiyim anlamadım.
    bir türlü rüyamda askerlik bitmedi

    YanıtlaSil
  27. gunaydin arkadaslar bende buradaki herkes gibi ayni sorunun cevabini arayanlardanim. 10 sene oldu askerlik yapali son iki senedir yaklasik 5 sefer gittim askere her seferinde farkli rutbeliler ,vardi her seferinde farkli taburlarda , süre yazma sansim yok ama bir sure bende itiraz etmyorum uyanmiyorum askerlik yapiyorum sonradan birden aklima geliyor ben askerlik yaptim diyorum hatta eski ruyalarimda yaptigim askerlikleri biliyorum , bu sonuncusunda ruyada oldugumuda biliyorum ulan genemi dedim ama ama sonuc degismiyor uyanana kadar mal mal askerlik yapmaya o kiyafetleri uzerimizde tasimaya devam anlamadim ama bu is kabak tadi vermeye basladi...

    YanıtlaSil
  28. Slm Arkadaşlar Ewet bende aynı bu rüyanın anlamını araştırıken buraya rastladım...Aynen bende bu rüyadan görüyorum...askerliğimi yaptığım halde,askerlik yaptığım yerde yine askere gidiyorum...anlatmaya çalışıyorum durumu ama bi türlü olmuyo...Bi yandan kabulleniyom gün sayıyom ama olmuyo içimde hep bi sıkıntı oluyo bi yandan...her seferinde ben askerliğimi yaptım diye anlatsamda uyanıyorum... Nedir Bu Rüya ? Ne Anlatmak İstiyo? Bilgisi Olan Paylaşırsa Sevinirim...

    YanıtlaSil
  29. Ufak bi ayrıntıyı unuttum arkadaşlar,rüyamda askerlik yaptığımı sölediğim vakit yine yapacaksın diyolar,bende diyorum neden ben diğer devrelerim neden yok diye soruyorum... Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  30. ßence sen askerlk yaptıysan eger bilinç altına yerlesmıs yasadıkların unutamysn bu yüzdnde korkuysn sankı askerlk bitmemes gibi gelıyo

    YanıtlaSil
  31. hepimiz sıyırmışımız.düşünün bir kere daha bu rüyayı gördüm.çok tuhaf ama buradaki herkesin ortak bir bilinçaltı var bence dediğim gibi herkes nerde askerlik yaptığını yazsın belki aynık kışlada farklı zamanlarda çıkacağız çok tuhaf.yoksa gelecekte oluşacak bir savaşın hazır askerleri falanmıyız bilmiyorum ki.ama çok garip bir rüya

    YanıtlaSil
  32. 99 şubatında tezkeremi aldım 11 yıl oldu rüyalarımda hep askerim. fikirbaz arkadaşın dedikleri çok mantıklı geliyor bana...asker ocağı peygamber ocağı vardır bunlarda bir hayır! kimbilir erkan kardeşim senin söylediğinde çok mantıklı belkide bizler bu vatanın gizli bekçileriyiz görev zamanımız gelene kadar kendimizde ne yapacağımızı bilmiyoruz....

    YanıtlaSil
  33. bu arada 9.cu hudut taburu ardahan

    YanıtlaSil
  34. Acikcasi cok sasirdim cunlu ayni ruyayi bircok kez bende gordum ve sanirim gormeye devam edecegim... Zaman zaman ayni komutan ve arkadaslarimi goruyorum ancak mekan hep farkli. Her defasinda birligin icerisinde oluyorum, Insanlari inandiramama ve katlanmak zorunda kalma acisini yasiyorum. Ruyayi ilk gordugum siralarda amansiz bir kacis yasamistim simdi ise fakli olarak en son gordugumde anlasilan bunu yapmak zorundayim en iyisi yapip kurtulayim rahatligindaydim. Ruyada bir gelisim gosteriyor alisma psikojisi. Ancak bu ruyayi neredeyse tamamen askerligini yapmis olan erkeklerin gormus oldugundan dolayi bir amaci oldugunu dusunmuyorum. Neticede askerlik yaptik ve bu bizim icin buyuk bir aniydi. Ruyalarimizda yeri olmamasi icin bir neden yok sanirim...

    YanıtlaSil
  35. Biraz garip olacak ama ben rüyamda terhis olma ve askerliğimi yaptığıma inandırma hissiyatıyla uyandım. Rüyamda ben terhis oldum artık siz düşünün (:

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar ben de aynı rüyayı görüyorum.Askerdeyim ve diyorum ki ben askerliğimi yaptım diyorum.Ancak kimseyi inandıramıyorum galiba ki askerliğe de devam ediyorum. Rabbim hayr eyler inşallah...

    YanıtlaSil
  37. abidin oğuz7 Nisan 2011 12:39

    Arkadaşlar inanın yazdıklarınızın aynısını hafta bir gece rüyamda görüyorum .Askerliğim biteli 2 yıl oluyor ve çoğu kişinin aksine gayet rahat askerlik yapmama rağmen sürekli ikinci kez askere alındğmı ve gün saydığımı görüyorum :kışlam değişmiş oluyor yani dün deniz piyadesiydim mesela :) Hiçbir anlam veremiyorum bu rüyalarar fakat bu sayfada bu rüyaları paylaşanları görünce şaşırdım hatta garipsedim ama sonuçta bu da insani duygulardan biriymişki bu kadar çok insan bunu dile getiriyor.Ayrıca fikirbaz arkadaşımın gerçekten özenli yazısını teşekkür etmek isterim .

    YanıtlaSil
  38. abidin oğuz7 Nisan 2011 13:01

    Merakımdan soruyorum acaba aynı meslek grubundan insanlar var mı diye ? ben finans sektöründeyim mesela ?iş stresi ile alakalı olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  39. yok kardeşim benim hiç bir sitresim yok maddi durumu iyi bir aile ferdiyim ama bende 1 buçuk yıl oldu bitireli ve anlatılanların hepsini bende devamlı rüyamda görüyorum ALLAH hayırlısı ne ise onu nasip eylesin vardır bu rüyada da ilaki bir hayır

    YanıtlaSil
  40. Selamlar.
    Bende farklı zamanlarda 2 yada 3 kez gördüm aynı rüyayı.Sonuncuyu da dün gördüm ve araştırmaya karar verdim.Kayhanovic ilk yorumunda bahsettiğin terhis belgesi verilmemesi bu rüyaların tekrar tekrar görülmesine sebep oluyor ben böyle düşünüyorum çünkü askerlik yaptığımı şuan da bile ispat etmek istesem sadece fotolarımı gösterebilirim başka bişey yok.Bir ikincisi son gördüğüm rüyada askerliğimi yaptığıma kimseyi inandıramadım ben bile herhalde erken terhis oldum bir yanlışlık yapıldı onu tamamlıcam diye düşündüm.
    Ben şimdi başka açıdan bakmak istiyorum.Buradaki herkes aynı rüyayı görüyorsa mutlaka başka ortak noktalarımızda vardır diye düşünüyorum ve sizinde fikirlerinizi almak istiyorum.
    Ben ticaretle uğraşıyorum ve bu rüyaları hayatımın dönüm noktalarında gördüm.Şuan bile bir bayilik almak üzereyim acaba benim gibi olan varsa ve başarılı olmuşlarsa onlarında hikayesini okumak isterim.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  41. arkadaşlar yaşım 31. birkaç defa bende gördüm aynısı hemde. ya ben yaptım diyorum bi yanlışlık var. ne kadar kötü yaa. hatta en son bugün gördüm. araştırayım derken bende burayı buldum. bana göre günlük hayattaki stres sıkıntı ve üzüntülerin aynı duyguyu nüksetmesi . çaresizlik gelecek kaygıları gibi. bilirsiniz askerde 1 ay 10 yıl gibi geliyordu. en azından ben öyleydiim çok takmıştım kafaya. inş. kötü bi durum olmaz. hayırlı çıkar. ama rüyadaki o piskolojiyi çok ii biliyorum. çok kötü.

    YanıtlaSil
  42. 12 sene oldu aynı rüyaya kaç kere gördüm sayamadım bu sabahta gördüm kendimi bu sayfada buldum artık çıldırma noktasındayım ben askerlşiğimi yaptım ama anlatamıyorum

    YanıtlaSil
  43. Bende neredeyse askerden geldim geleli aynı rüyayı görüyorum acayip hüzünlü kalkıyorum hayır olsun , yukarıda gördüğüm kadarı ile benim gibi yüzlercesi var. Allah hayırlara vesile etsin.

    YanıtlaSil
  44. Arkadaşlar askerliğimi bitireli 5 ay oldu ben de sürekli aynı rüyayı görmeye başladım bir süredir. 2 günde bir standarda dönüştü artık bu rüya benım için her seferinde bir şekilde kendimi asker ocağında buluyorum kimseyi inandıramıyorum askerlik yaptığıma dair. En son ki daha da garipti. Üniversite mezuniyet kıyafetimle(cübbe ve kep) askere gitmeye calısıyordum..
    Ben de şubeye gittiğimde teskere vermediler, askerlik yaptığın yerden aldığın belge yeter dediler acaba o yüzden mi? Yoksa uzun dönem yapan arkadaşların bir laneti mi bu bize? Ömür boyu rüyamızda askerlik yaparak onlar kadar eziyet mi çekmemizi istiyorlar acaba?

    YanıtlaSil
  45. Merhaba arkadaşlar.Bu siteyi tesadüfen buldum ne hikmet ki bu rüyayı gören bi tek ben değilmişim :) içime su serpildi yahu :) Askerliğimi bitireli 3 yıl oldu.Adana Ordu evinde askerliğimi yaptım makam şöförüydüm ve rüyalarımda yine ordu evine gidip şöför olarak devam ettiğimi görüorum hep aynı yer ve aynı görev.çok sık olmasada 4-5 ay aralıkla rüyalarımda askere gidiorum :) ciddi anlamda bu rüyalar pek çok kişide görülmüş ama ne anlama geldiği hakkında bizi kimse aydınlatamaz mı?

    YanıtlaSil
  46. barış emre denizci18 Kasım 2011 04:06

    Selamın Aleyküm Değerli Arkadaşlar Öncelikle Allah Rüyalarımızı Hayra Eriştirsin İnşallah Askerlik Biteli 6. Sene olacak 5.5 sene diyelim yukarıda sizlerin de bahsettiği şekillerde kendimi farklı kışlalarda 2. kez hatta bazen 2.kez yaptığımı da hatırlayıp 3.kez askere gittiğimi görüyorum yani rüya içten büyümeye başlıyor sıkıntı stress var ben er olarak yaptım son gördüğüm rüya da ise artık teğmen olarak görev yapacaksın dediler =) ve çatışma felan yaşadım araştırayım dedim ve buradayım bence bir işaret gibi geliyor bu bizlerin bir noktada ortak bir özelliği yada bir görevi var En Doğusunu Şüphesiz Allah Bilir İnşallah Bir Açıklık Getiririz Bu Ruyalara Görüşmek Üzere Arkadaşlar Selametle

    YanıtlaSil
  47. s.a arkadaşlar görüyorum ki burda bulunmamızın sebebi aynı aynı dertten muzdaribiz RABBİM hayırlara cıkarsın bu rüyaları fikirbaz arkadaşın söylediklerini yabana atmamak lazım. onun için irtibatı koparmayalım inşallah. ALLAHA emanet olun.

    YanıtlaSil
  48. Askerliğimi 2007 yılında bitirdim. Normalden 4 sene geç gittim. Rüya durumum Askerden öncede sürekli teröristler silahlarla beni kovalıyorlardı genelde memlekette köyde bağda bahçede oluyorlardı akrabalarımın oturdukları yerlere saldırıyorlardı. Askerlikten sonra düzelir diye düşünüyordum. Askerlik biteli 4 sene olmasına rağmen hala askerlikle alakalı rüyalar görmeye devam ediyorum. Askerden sonra gördüğüm rüyalarda genelde bölüğümdeki arkadaşlarla göreve gidiyoruz yada tatbikat türü eğitimler alıyoruz. En son gördüğüm rüyamda; iki kez askere gittikten sonra 3.cü kez tekrar askere çağırıyorlar ama bu sefer uzun dönem yerine subay olarak askere alıyorlar. Benimle birlikte askere alınanlar ilk kez askerliğini yapıyor olanlar. Sivilde üzerimde taşıdığım bıçağımla askeri birliğe girmeme birşey demiyorlar. Kamufları giyip eğime başlıyoruz, en son istikamet yediğimizde telefonun alarmı çaldı :)) Bu rüyalar devam edecek gibi..... Allah, devletimize milletimize zeval vermesin... (Çok macera aksiyon filmi izlemem ama yinede bu rüyaları belirli aralıklar görmeye devam ediyorum)

    YanıtlaSil
  49. hakketende bu ve buna benzer bu rüyayı görenler kendini bu sitede buluyor kafayı okadar yormayın rüyanın izahını yapa bilen tekbi yorum bile yok sadece rüyasını yazmış herkez ya arkadaş googlede rüyanın tam manasını bulamayıp ta bu siteye kadar ilerlemişik be

    YanıtlaSil
  50. Genel yorumum: Ara verdiğin işe-hedefe-amaca yeniden odaklan ve devam et. Bu insanlar için ve senin için çok önemli. Alacağın kararlarda dikkatli ol.

    Hususi yorumum: Sende bir marifet yokken Peygamber (SAV) ordusuna alındın. Ancak dünya işlerine çok daldın vazifeni ihmal ediyorsun. Dünyaya gelişindeki asıl vazifen Allahı tanımak, Allahın rızasını kazandıracak işler yapmak, Peygamberinden (s.a.v) sana kalan tebliğ vazifesini (Allahı tanıtmak) yapmak. Hayatının gidişatını etkileyecek kararlar vermek durumundasın. Kararın seni dünyaya geliş gayenden uzaklaştırmasın.

    bu yorumu aslında kendime yaptım. askerlik sonrasında (askere yeniden alındığım, kışlaya girmeye çalıştığım vb.) gördüğümde yorumlanmaya değmeyen bir rüya gibi düşünmüştüm. Bir yıl üzerine tekrar görünce o zamanki ve şimdiki durumumu değerlendim, birazda internete baktım.

    En doğrusunu Allah bilir.

    YanıtlaSil
  51. ben askerligimi yaptim ruyamda bana diyolar uc ay daha askerligin kaldi gidip yapcaksin ama bende bir turliu askeriyenin icine giremedim hep yarin otobule gidiyom askeriyeye diye kaliyom

    YanıtlaSil
  52. anlatılanların aynısını bende gördüm hatta bu sabah askerlimi yaptım halde 15 ay daha askerlik yapmak zorunda kalıyorum rüyamda ağlıyorum çırpınıyorum inandıramıyorum 6 sene oldu biteli 3 yada 4 kez gördüm bu ruyayı hayırlısı olsun hakkımızda

    YanıtlaSil
  53. Merhaba arkadaslar. Bugun itibariyle bende bu kervana katilmis oldum. Sonumuz hayrolsun diyorum :)

    YanıtlaSil
  54. Bu arada yazmayi unutmusum. Ben bi arkadasimla beraber gittim askere. Ama sonunda dayanamayip kactik. En son bi eve kacip saklandik. Sonra uyandim. Sanirim biraz cesaretli ciktik biz :)

    YanıtlaSil
  55. Anladığım kadarı ile askerlikte son günleri stresli geçenler bu rüyanın esiri oluyor.
    Ben bitireli 11 yıl oldu kendi işimle uğraşıyorum bunun getirdiği yükler oluyor maddi manevi. Bunların sonucunda görüyoruz bu rüyayı galiba.
    Ama en iyisi bir psikoloğa danışmak galiba.
    Bu olay çocukların tırnak yemesi gibi bir problem dibinde yatan olayı bulmak lazım. En iyisi bir deli doktoruna gözükmek. Ben gidince cevabı mutlaka yazarım.

    YanıtlaSil
  56. Cok şaşırdım aynı rüyayı tekrar tekrar görmek ve seni. Gibi bir sürü gören olması hayırlısı olsun ins

    YanıtlaSil
  57. Ben de aynı rüyayı görüyorum.

    YanıtlaSil
  58. bendede bu askerlik rüyası rutin bir döngü oldu.bİr rüyamda Sivastayım. Bir rüyamda askerliğimi yaptığım yerdeyim başka yerlerdede gördüm v.s... ve hepside gerçek gibiydi her defasında çevremdekilere ben askerliğimi yaptım diye dil döküyordum ve bir sıkıntı ile uyanıyordum. Bazen aynı gün içerisinde 2 kez gördüğüm bile oluyor. Rüyamda çok kez çatışmaya girdim. nedir acaba bu rüyaların Hikmeti yoksa tamamen bilinçaltı mı?

    YanıtlaSil
  59. Bu askerliği yeniden yapma rüyası sayamadıgım kadar çok geldi başıma artık bir döngü haline geldi. Kimi zaman eksik yaptıgımı öne süreerk askere çagırıyorlar. kimi zaman askerliğimi yaptım dememe ragmen gidiyorum. Sadece bilinçaltıyla mı alakalı acaba altında başka problemler mi var merak ediyorum burada aynı durumu yaşayan birçok arkadaşı gördüm...

    YanıtlaSil